Recensie vanuit me hart : Hoe groot is de liefde van Anna van Praag

Hallo lieve boekfanaten !

Vandaag word een super mooie dag tenminste dat verwacht ik dan ! Want vandaag komt Anna van Praag naar bek boek en bijzonders in Veghel om te komen praten over haar boek Hoe groot is de liefde . En natuurlijk gaat ze onze boeken ook tekenen en dat vind ik altijd zo bijzonder als de auteur van het boek iets in je boek schrijft ! Natuurlijk ben ik ook reuze benieuwd naar wat Anna allemaal te vertellen heeft . Ik vind het aan de andere kant ook wel een beetje spannend want je weet nooit hoeveel mensen er op afkomen en tja soms ben ik een nerveus wraak als ik ergens naar toe moet met vreemde mensen . ( dat is nog een overblijfsel van de straatvrees die ik heb gehad ) Maar ik denk dat het alleen genieten word vanavond wantnze vaste young adult leesclub is er en die is gewoon te gek ! Maar goed om dus van te voren wat meer te ontdekken over het werk van Anna van Praag heb ik dus Hoe groot is Liefde gelezen ! En wauw wat een geweldig boek was dat zeg .. hieronder kun je me recensie lezen .

De verassing van het jaar

Auteur: Anna van Praag

Uitgever : Hoogland & van Klaveren, Uitgeverij

Aantal pagina’s : 224 pagina’s

Verschijningsdatum: september 2018

aantal sterren : *****/*****

20181112_174907

Op de flaptekst kun je het volgende lezen

Verliefd. Voor het eerst van je leven echt verliefd. Dat overkomt Mila als ze gaat studeren in Amsterdam en Steffan ontmoet, een barman die leeft voor zijn muziek.
Maar Mila is niet de enige. Ook Jules, een zangeres die in haar moeders hostel aan het Vondelpark woont, krijgt een relatie met de mysterieuze Steffan. Met zijn drieën beleven ze de mooiste tijd van hun leven. Totdat de situatie uit de hand begint te lopen.
Hoe groot is de liefde is een verhaal over licht en zwaar, over hard en zacht, over vast en los. Over zo graag willen leven dat je erbij neervalt.

20181112_175037

Mijn mening over het boek :

Wauw wat was dit een geweldig boek ! Voor mij echt de verassing van dit jaar en dat terwijl ik het boek op de flaptekst en cover niet zo snel zelf uitgekozen zou hebben . Na het lezen van de flaptekst had ik nog niet echt het idee jaa dit boek moet ik lezen en de cover is niet echt mijn ding . Maar Anna zou dus naar mijn favoriete boekenwinkel komen en dus besloot ik om het boek te gaan kopen om te lezen . En vanaf het aller eerste hoofdstuk werd ik al gelijk meegesleept in dit bijzondere liefdes verhaal . Door dat het verhaal zo ontzettend mooi is geschreven was ik regelmatig super ontroerend door het verhaal vooral het verhaal van Steffan heeft me diep geraakt . Het einde had ik niet zien aankomen en was super ontroerend . Echt dit boek moet gewoon iedereen gelezen hebben het verhaal is zo bijzonder en ontroerend goed geschreven . En daarnaast is het een verhaal zoals ik nog nooit gelezen heb .