Recensie vanuit mijn hart : Een omweg naar geluk Kate Paris

Hallo lieve Lezers ,

Het is weer weekend ! Dit weekend heb ik niet zo heel veel plannen ! Ik wil nog even werken aan een advent swap die ik samen met nog een boeken liefhebber doe . We hebben ieder 24 kadootjes voor elkaar gemaakt/gekocht en vanaf 1 december mogen we er dan elke dag eentje open maken . Ik vind dat echt zo een leuk idee ! En een stuk gezonder dan elke dag een chocolaatje . De afgelopen dagen heb ik weer heerlijk kunnen lezen . Een van de boeken die ik las was een omweg naar geluk van Kate Paris .

En dus kan ik jullie gaan vertellen wat ik van het boek vind ! Recensie tijd .

Auteur : Kate Paris

Uitgever : Tinteling Romance

Verschijningsdatum  : september 2018

Aantal Pagina’s : 300

Aantal sterren dat ik geef : ****/*****

20181116_164458

Een goed uitgewerkt liefdes verhaal

Soms heb je iemand anders nodig om jezelf te vinden

Het geluk lijkt Olivier Philipe eindelijk weer een beetje toe te lachen. Hij heeft schoon schip gemaakt en de grote fout die hij maakte en waarbij hij iemand van wie hij hield, kwetste, zo goed mogelijk hersteld. Nu werkt hij als Master Sommelier in het sterrenrestaurant van zijn ouders en de vrouwen liggen aan zijn voeten. Dan komt er een bericht uit zijn verleden en staat binnen no time alles waar hij in geloofde, op zijn kop. Hij verliest zijn baan en zijn thuis en moet toezien hoe zijn geliefde restaurant bijna ten onder gaat. Op dat moment valt Fee in zijn leven, een weggelopen bruid met wie hij meer blijkt te delen dan hem lief is. Er rest hem niets anders dan samen met haar Frankrijk te doorkruisen in een poging zijn leven weer op orde te krijgen. Maar wie is Fee eigenlijk? Hoe langer Olivier met haar samen is, des te meer ontdekt hij wat hij belangrijk vindt en voor wat – of wie – hij uiteindelijk echt wil gaan.

Tweede deel uit de Sommelier Serie. Losstaand te lezen. Eerste deel gaat over Ivy en heet ‘Een Ondertoon van Liefde’

Kate Paris weet je vanaf het eerste moment mee te sleuren in het verhaal van Olivier en Fee . Door de schrijfstijl van Kate leef je al snel mee met de karakters . Het verhaal begint gelijk al goed eigenlijk  want Fee loopt weg van haar eigen bruiloft . De reden waarom ze weg loopt is niet heel duidelijk vanaf het begin maar word later in het verhaal steeds duidelijker . Fee beland in het restaurant waar Olivier werkt als sommelier . Maar die avond gaat er eigenlijk van alles mis en word Olivier uiteindelijk door zijn vader de zaak uit gezet . Samen met Fee beland die buiten op het teras en daar begint eigenlijk het verhaal . Ik kan zeggen een groot avonturier want Fee en Olivier belanden daarna in een wilde rit waarin ze van alles mee maken . En allebei proberen de demonen uit het verleden een plekje te geven . Door de snelheid waarin het verhaal verteld word kun je dit boek gewoon bijna niet weg leggen ! Lukt het Olivier en Fee om uiteindelijk gelukkig te worden en vinden ze de liefde ? lees het in een omweg naar geluk .

Ik vond het al met al een heerlijk boek dus ! Tijdens deze koude winteravonden .

Het aller leukste is nu dat ik een gesigneerd exemplaar van een omweg naar geluk weg mag geven aan een gelukkige winnaar !Winnen is eigenlijk super simpel ! Alles wat je moet doen is een vraag achter laten voor Kate Paris onder in de comments ! en wie weet ben jij dan de gelukkige winnaar . Ik maak de winnaar volgende week bekent in het interview met Kate Paris !

6 thoughts on “Recensie vanuit mijn hart : Een omweg naar geluk Kate Paris